NM sesongen er nå over for denne gang og vårens vakreste eventyr er dermed historie.

Resultatet under mesterskapet ble ikke helt som forventet og korpset endte på 11. plass i 2. Divisjon. Det betyr at vi beholder vår plass i divisjonen, men motivasjonen for å bli et 1. Divisjonskorps har blitt enda sterkere.

Tross resultatet er NM så mye mer. Det er helgen hvor man møter musikanter man ikke har sett på lenge og hvor muligheten til å stifte nye bekjentskap er stor. Det er helgen hvor medlemmene spiser frokost, lunsj og middag i lystig lag og hvor festen på Lørdag byr opp til allsang og underholding. Ikke minst er det helgen hvor man har mulighet til å vise hva man har øvd på den siste peridoen. Ekstra stas er det når man i år også fyller lokalet med ivrige lyttere selv om klokken er  09:57 på en Lørdag morgen.

Takk til alle medlemmer og støttespillere for perioden som har vært!